Mieszkańcy gminy Kartuzy mogą składać wnioski na dotację z urzędu miejskiego na usuwanie azbestu do 15 marca 2014 roku.
Dotacja może być przyznana na:
- demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest;
- transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest;
Wysokość dotacji sięga maksymalnie 60 procent poniesionych i udokumentowanych kosztów kwalifikowanych.
Formularz wniosku znajduje się na stronie internetowej www.bip.kartuzy.pl, w zakładce
Inne/Ochrona Środowiska/Usuwanie wyrobów azbestowych 2014/Wniosek o przyznanie dotacji celowej na demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest.
Można go tez pobrać w Zespole ds. Ochrony Środowiska tut. Urzędu Miejskiego w Kartuzach.
Wnioski należy składać w zamkniętej kopercie, z podaniem imienia i nazwiska wnioskodawcy oraz z dopiskiem: Dotyczy konkursu pt. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kartuzy”.
Termin rozstrzygnięcia konkursu: Wnioskodawcy zostaną pisemnie poinformowani o wynikach konkursu do dnia 14 kwietnia 2014 r.
Warto wiedzieć, że wnioski złożone po upływie terminu składania nie będą rozpatrywane. Wniosek o przyznanie dotacji celowej należy złożyć przed przystąpieniem do planowanego zadania.
Wnioski niespełniające powyższych kryteriów nie będą rozpatrywane.
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?